2013. március 27., szerda

Ajtófeliratok


Ezt a díszítést egy nagggyon jó barátnőmnek készítettem karácsonyi ajándékként. Az ötletet Ő adta, mikoris mutatott egy tetszetős képet egy 3D-s betűkkel írt LOVE feliratról, amit faliképként el is akart készíteni magának. Én voltam a gyorsabb :)

Alapnak dekorgumit vettem a hobbiboltban, és színben hozzáillő scrapbook papírt. Aztán kerestem egy szép betűtípust, és kinyomtattam a feliratokat. Itt következett az a rész, amiért a világ nagyobbik fele hülyének nézi az embert: a pepecselős meló :) Szikével kivágtam a fehér papírból a feliratokat, aztán átmásoltam a mintás papírra, és ott is kivágtam :) Hát eltartott egy darabig :) Indigóval egy kör megspórolható lett volna, de így megmaradtak a fehér feliratok nekem, amiket később stencilezésre még fel szeretnék használni. A szavakat a dekorgumira téve kis ráhagyással körberajzoltam, kivágtam, összeragasztottam, kész. Aztán jöttek a minták a feliratok alá, szabadon. 

 

Ezeket értelemszerűen a fürdőszoba, a hálószoba és a nappali ajtajára szántam. Rögzítés blu-tack-kel.

Tetszik?

Sziasztok!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése