2013. március 29., péntek

Nyussz és washi tape


Ház ezt nem hiszem el! Pedig biztos vagyok benne, hogy kétszer is postoltam a facebookon a nyuszikat, ami alapján ez készült! Egyszer, aztán kerestem, nem találtam, újra megkerestem és újra posztoltam és most nincs ott a falamon! Hát így hogy mutassam meg a linket? Nektek is csinál ilyet a face?
Na jó, rákerestem mégegyszer, és mázlimra elég hamar ráakadtam. Íme! Annyi a különbség, hogy én nem vettem drága scrapbook papírt, hanem sima irodai lyukasztóval készítettem a pöttyöket színes papírból, és egyesével ragasztgattam fel őket. Az orra egy gomb, amibe drótból bajszot fűztem.

És még egy kép, vendégek érkezése előtt készült. A néznivaló rajta a washi tape, azaz dekortapasz dekorok a vázán, a sótartón, és a kis zászlócskák is abból készültek. Ez a rizspapírból készült mintás szalag öntapadó, olyan 7-800 Ft körül van egy tekercs ára, azt hiszem 10 méter van rajta. Rengeteg kreatív felhasználási módja van, a húsvéti tojások egy részét is ezzel díszítettem, majd meglátjátok. Neten is lehet rendelni, de a szállítási költség sajnos felviszi az árat. Én hobbiboltban találtam, és nőnapra kaptam ezt a három színt az én drága férjuramtól <3
A zabkeksz egyébként valami mennyei lett, ha érdekel vkit a reci, jelentkezzen, szívesen megosztom.


Ezt a sok virágot mind nőnapra kaptuk. Szép, nem?

Holnap este jövök a tojásokkal! Nekem nagyon tetszik, ami már elkészült!
Szép estét, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése