2013. március 26., kedd

Húsvéti dekorációm



Hát a tavasz idén úgy látszik elmarad. Lélekben már csatlakoztam a "Holleanyó mongyon le" mozgalomhoz. 
De ha már húsvét, mégha ilyen is, díszítettem egy kicsit a lakást, hogy legalább idebenn legyen egy kis tavasz.




Barka és műanyag tojás, semmi extra, de azért sztem hangulatos. 



A fű búzafű. Csíráztatni szoktam, de annyi van a zacskóban, hogy úgysem fogy el szavatossági időn belül. Kb 2 hét alatt nőtt meg ekkorára. A nárcisz krepp papírból van.
Bár én a szárát drótból készítettem, és zöld kreppel tekertem be.

Ez nem az én művem, de olyan kis helyes. :) Mikor nagyon hideg van, havazik és fúj a szél, megfordítom, hogy a háta látszódjon, és olyankor azt mondom, h a nyuszi befordult az időjárástól. Hát idén még nem sokat gyönyörködtünk az elejében. Mondtam is Dettinek h biztosan fázik ez a nyuszi, mire azt mondta, h "fap, sá" azaz fordítok, adjunk rá sapkát és sálat! :)

Hát MELEG NAPSÜTÉSES húsvétot kívánok mindenkinek!

Még addig jövök ám, mert a húsvéti tojásokat is meg szeretném mutatni :)
Sziasztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése