2013. március 24., vasárnap

Indulás, só liszt gyurma pillangók


Arra gondoltam, olvasva a gazdagmami e-mail tanfolyamát, hogy nekem is kéne valamit kezdenem magammal itthon, ha már az én drága Dettim ilyen tündéri kis angyal, hogy mellette mással is tudok foglalkozni. Aztán hátha előbb utóbb kitalálok/megalkotok valami olyasmit, amiből akár pénz is lehet...
Hogy mi lesz a blog témája, még nem teljesen kristálytiszta. Lesznek kreatív ötletek, lehet lesz egy két reci is, fotóstoppolás, ezaz. Aztán majd meglátjuk.

Kezdetnek egy filléres kreatív ötletecske.

Só liszt gyurma pillangók. A házi gyurma recit bárki megtalálja a neten, ha rákeres a házi play-doh kifejezésre. A pillangós formaszaggatót egy hobbiboltban vettem, de késsel is kivágható, esetleg mintanyomtatás-minta kivágás-minta mentén késsel körbevágás. Egy nyitott könyv közepén, szétnyitható képeslap élén, tányér íves részén lehet szárítani, hogy a szárnyak megemelkedjenek. Én mélytányérba tettem. És keményre száradtak! Nem mondom, hogy nem lehet eltörni, mert de, kb mint a kekszet. De díszítési célra tökéletesen megfelel, és lényegesen olcsóbb mint a süthető gyurma. A lepkék jelenleg festésre és lakkozásra várnak, de lehet hogy sokáig kell várniuk :) Ha egyszer készen lesznek, blu tack-el a kerámiakaspóimra fogom őket feltenni.


Szép estét mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése